Synevo Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Wymagania
- Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
- Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
- Pracę w systemie jednozmianowym;
- Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
- Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego;
- Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
- Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową;
- Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
- Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Doskonałą atmosferę każdego dnia.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."