Competence Call Center member of TELUS International
Doradca Klienta z językiem niemieckim
Opis stanowiska
Praca zdalna, hybrydowa lub z biura
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
Wymagania
Oferujemy:
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski)
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
- Dodatkowe kursy i szkolenia online
- Dofinansowanie do okularów
Oferujemy
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
- Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne
- Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking
- Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."