Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-04-15

Nr referencyjny:
8974816pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków


  • Obsługa połączeń przychodzących

  • Obsługa Klientów polskojęzycznych

  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych

  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów

  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu


Wymagania
Wymagania:


  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

  • Zainteresowanie nowymi technologiami

  • Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)

  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy


Oferujemy
Oferujemy:


  • Elastyczny grafik - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)

  • Wolne 2 soboty w miesiącu, wolne wszystkie niedziele i święta

  • Bogaty pakiet socjalny  (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, MyBenefit, zniżki u naszych partnerów biznesowych)

  • Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)

  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań

  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."