Nazwa pracodawcy:
C&A Polska Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-04-17

Nr referencyjny:
8979508pra

Miejsce pracy:
Polska, Janki
województwo: mazowieckie

Kontakt:

C&A Polska Sp. z o.o.

Sprzedawca - Doradca klienta

Opis stanowiska
Twoje obowiązki w C&A


  • Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień

  • Proaktywne podejście do Klienta tj. witanie i udzielanie odpowiedzi na pytania

  • Doradzanie Klientowi m.in. w zakresie kroju dżinsów, stylizacji i rozmiaru

  • Pomoc Klientowi w znalezieniu odpowiedniego produktu, zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym, przy wykorzystaniu narzędzi serwisowych (np. kodów QR)

  • Znajomość promocji online i offline

  • Z pomocą visual merchandiserów dbanie o to, aby sklep C&A był miejscem, w którym Klienci czerpią inspirację z naszej mody i mogą łatwo znaleźć to, czego szukają

  • Zapewnienie płynnego działania sklepu, praca przy kasie, pomoc przy umieszczaniu prawidłowych cen i dbanie o sprawną obsługę Klientów w przymierzalni


Wymagania
Czego oczekujemy w C&A


Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Powinna również pasjonować się modą i być na bieżąco z najnowszymi trendami. Nasze wymagania:



  • Zorientowanie na Klienta oraz otwarta osobowość

  • Otwartość na zmiany i innowacje oraz chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji w zakresie mody, handlu detalicznego i sprzedaży

  • Umiejętność pracy w zespole; umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych, rzetelność i chęć pomagania innym

  • Mile widziane doświadczenie w modzie, handlu detalicznym lub sprzedaży.



Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale chcesz się uczyć i czujesz, że pasujesz do C&A, skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację. Czekamy na kontakt z Twojej strony!


Oferujemy
Co oferujemy w C&A


W C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:



  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsów

  • Zniżkę pracowniczą

  • Atrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunków



Oferujemy wiele możliwości rozwoju. Może się przed Tobą otworzyć możliwość zmiany stanowiska na asystenta kierownika sklepu, kierownika sklepu, visual merchandisera a także najniższe stanowiska w jednym z naszych biur.

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."