Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów,
- Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań,
- Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji,
- Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,
- Informowanie Klienta o nowych rozwiązaniach, usługach, możliwościach technicznych,
- Zapewnienie wsparcia we współpracy z klientem dla współpracowników,
- Prawidłowe prowadzenie ewidencji elektronicznej.
Wymagania
- Pozytywnego nastawienia,
- Zaangażowania,
- Sprawności manualnej,
- Doświadczenie w obsłudze systemu produkcyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Pracę dodatkową 2 dni w tygodniu w wymiarze ok 60godz/msc,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Szkolenia wdrożeniowe.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."