Praca.pl Sp. z o.o.
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT
Opis stanowiska
- lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych,
- zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT.
Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn po urządzenia mobilne, sprzęt konferencyjny i drukarki.
Wymagania
- znajomość języka angielskiego ( poziom B1),
- doświadczenia na stanowisku Help Desk, Wsparcie IT lub pokrewne,
- umiejętność w rozwiązywania problemów związanych z IT czy zarządzeniem sprzętem komputerowym ,
- wiedza na temat sieci i urządzeń sieciowych.
- znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow).
Oferujemy
- dofinansowanie do karty Multisport,
- dostęp do szeregów imprez firmowych,
- kompleksowe, płatne szkolenia,
- praca, która ma sens,
- program onboardingu,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- międzynarodowe środowisko pracy,
- ubezpieczenie zdrowotne.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."