Nazwa pracodawcy:
Praca.pl Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-04-18

Nr referencyjny:
8982397pra

Miejsce pracy:
Polska, Kraków
województwo: małopolskie

Kontakt:

Praca.pl Sp. z o.o.

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

Opis stanowiska
Będziesz odpowiedzialny za 


  • lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, 

  • zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT.


Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn po urządzenia mobilne, sprzęt konferencyjny i drukarki.
Wymagania

Wymagania:


  • znajomość języka angielskiego ( poziom B1),

  • doświadczenia na stanowisku  Help Desk, Wsparcie IT lub pokrewne,

  • umiejętność w rozwiązywania problemów związanych z IT czy zarządzeniem sprzętem komputerowym ,

  • wiedza na temat sieci i urządzeń sieciowych.


Mile widziane


  • znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow).


Oferujemy
To, co możemy Ci zaoferować w zamian za Twoje umiejętności to pakiet świadczeń, który obejmuje:


  • dofinansowanie do karty Multisport,

  • dostęp do szeregów imprez firmowych,

  • kompleksowe, płatne szkolenia,

  • praca, która ma sens,

  • program onboardingu,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • międzynarodowe środowisko pracy,

  • ubezpieczenie zdrowotne.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."