Nazwa pracodawcy:
PKO Bank Polski S.A.

Data dodania:
2024-04-18

Nr referencyjny:
8982133pra

Miejsce pracy:
Polska, Rzeszów
województwo: podkarpackie

Kontakt:

PKO Bank Polski S.A.

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Wymagania



Centrum Obsługi i Operacji




Oferujemy
































Na co dzień w naszym zespole:





  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,

  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,

  • przyjmujesz zlecenia od klientów,

  • odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,

  • udzielasz informacji na temat produktów,

  • dbasz o dobrą relację z klientem.






To stanowisko może być Twoje, jeśli:





  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,

  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,

  • odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,

  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,

  • myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,

  • lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,

  • sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.

  • możliwość pracy zdalnej.


Dodatkowym atutem będzie:



  • umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.


































Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."