Nazwa pracodawcy:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Data dodania:
2024-04-19

Nr referencyjny:
8985760pra

Miejsce pracy:
Polska, Sosnowiec
województwo: śląskie

Kontakt:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Asystent Kierownika Kontraktu (zespół 4/5/5)​

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w formule "projektuj i buduj" dla zadania pn. LOT D - Prace na liniach kolejowych nr 131, 542, 739 na odcinku Rusiec Łódzki (km 137,500) - Zduńska Wola Karsznice (km 170,212).


 


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


  • współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,

  • współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,

  • współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,

  • współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,

  • współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,

  • współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,

  • współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,

  • współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,

  • dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,

  • udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.


Wymagania
Wymagane kwalifikacje:


  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,

  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,

  • wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,

  • znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średnio zaawansowanym,

  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,

  • czynne prawo jazdy kat. B,

  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,

  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,

  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

  • otwartość na zmianę.


Oferujemy
Korzyści dla Ciebie:


  • Umowa o pracę

  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą

  • Opieka medyczna

  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

  • Karta Multisport


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."