Nazwa pracodawcy:
ID DROP

Data dodania:
2024-04-19

Nr referencyjny:
8985013pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

ID DROP

Koordynator ds. content marketing i social media

Opis stanowiska
Wynagrodzenie:


  • 7000 - 9000 PLN netto – B2B

  • 6000 - 7500 PLN brutto – umowa zlecenie


Opis stanowiska:


  • współtworzenie strategii komunikacji SM dla klientów agencji

  • tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, (Ig, Fb, LinkedIn)

  • samodzielne prowadzenie firmowych kanałów SM

  • redagowanie artykułów, informacji prasowych oraz treści do stron www, kampanii mailingowychi reklam dla klientów agencji

  • udział w tworzeniu i uruchomianiu płatnych kampanii reklamowych SM dla klientów agencji we współpracy z innymi członkami zespołu (tworzenie materiałów reklamowych i redagowanie treści)

  • dbanie o jakość oraz poprawność językową przygotowywanych treści

  • przygotowywanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla promocji naszej agencji

  • praca na wyznaczonych KPI

  • monitorowanie światowych trendów i standardów w zakresie content marketing ciągle rozwijających się SM


Wymagania
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:


  • masz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych po stronie agencji lub klienta – warunek konieczny

  • bardzo dobrze posługujesz się jęz. angielskim w mowie i piśmie (poziom C1 warunek konieczny)

  • znasz programy i aplikacje mobilne do tworzenia ciekawego contentu (Canva, ChatGPT, CapCut)

  • doskonale posługujesz się językiem polskim, masz „lekkie pióro”, nienaganną znajomość zasad ortografii, stylistyki i składni języka polskiego

  • masz podstawową wiedzę na temat SEO i korzyści płynących z pozycjonowania

  • dbasz o detale i dużą skrupulatność w redagowaniu tekstów

  • wykazujesz inicjatywę w działaniu, zaangażowanie i kreatywność

  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne

  • doskonale organizujesz swój czas i potrafisz pracować nad kilkoma projektami na raz

  • znasz trendy w SM oraz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)

  • cechują Cię samodzielność, obowiązkowość i terminowość


Oferujemy
Czekają na Ciebie:


  • atrakcyjne (i adekwatne do doświadczenia) wynagrodzenie

  • praca w trybie hybrydowym (3 dni z biura)

  • możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik

  • współpraca w zgranym, międzynarodowym zespole specjalistów

  • nowoczesna przestrzeń biurowa w Centrum Praskim Koneser

  • imprezy firmowe

  • pakiet benefitów

  • przyjazna atmosfera pracy w miejscu, gdzie wszyscy jesteśmy po imieniu, ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność

  • do wyboru forma współpracy B2B ( 7 000 -9 000 netto) lub umowa zlecenia (6 000- 7500 brutto) lub stawka godzinowa.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."