Concentrix
Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Wprowadzanie danych do systemu
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami, szczególnie związanymi z elektrotechniką (mile widziana wiedza na temat urządzeń fotowoltaicznych),
- Zorientowanie na rozwiązywanie problemów,
- Znajomość języka szwedzkiego w stopniu biegłym (C1) i polskiego w stopniu komunikatywnym
- Dyspozycyjności do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów)
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
- Dogodny system pracy – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."