Nazwa pracodawcy:
Candellux Lighting Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-06-27

Nr referencyjny:
9116197pra

Miejsce pracy:
Polska, Wołomin
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Candellux Lighting Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Opis stanowiska
Twoje obowiązki to:


  • Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie).

  • Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami.

  • Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg.

  • Zapewnienie odbioru produktów z większymi wadami.

  • Przygotowanie korygujących faktur i zarządzanie akceptacją finansową zmian.

  • Zlecenie potrzebnych do napraw części oraz wystawianie stronnic dokumentacji produktów po recyklingu lub naprawie.

  • Analizowanie kosztów i pisemne rozpatrywanie skarg.

  • Tworzenie umów z klientami w kontekście reklamacji.


Wymagania
Wymagamy od Ciebie:


  • Doświadczenia w obsłudze reklamacji.

  • Wiedzy o magazynowaniu i dokumentach magazynowych.

  • Znajomości obsługi komputera.

  • Komunikatywności, kreatywności i gotowości do osiągania celów.

  • Profesjonalnego podejścia i umiejętności pracy zespołowej.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Interesującą pracę w ugruntowanej firmie.

  • Dobrą atmosferę wśród zaangażowanego zespołu.

  • Szanse na rozwój kariery.

  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."