Concentrix
Customer Support Specialist with German / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. niemieckim
Opis stanowiska
- Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży.
- Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Wymagania
- płynnej znajomości niemieckiego na poziomie B2/C1
- dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
- nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy
- umowę o pracę (7000pln brutto) lub umowę zlecenie (42.00 pln gross/h) - do wyboru!
- kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie
- praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09-22, sobota 9-19, niedziela 10-19
- możliwość awansu wewnętrznego
- komfortowe warunki pracy
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."