Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-30

Nr referencyjny:
9294677pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim

Opis stanowiska

  • Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat.

  • Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych.

  • Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami.

  • Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika.

  • Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.


Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.

  • Znajomość języka gruzińskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B2.

  • Zainteresowanie nowymi technologiami.

  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze reklamacji i skarg.

  • Dobra znajomość Windows i MS Office.


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.

  • Prace w komfortowym biurze w centrum Katowic.

  • Pakiet korzyści, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.

  • Szkolenia przygotowujące do roli.

  • Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, darmowe kursy online, bezpłatne lekcje językowe.

  • Program finansowych bonusów za polecanie pracowników.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."