Concentrix
Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim
Opis stanowiska
- Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat.
- Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych.
- Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami.
- Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika.
- Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość języka gruzińskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze reklamacji i skarg.
- Dobra znajomość Windows i MS Office.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Prace w komfortowym biurze w centrum Katowic.
- Pakiet korzyści, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
- Szkolenia przygotowujące do roli.
- Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, darmowe kursy online, bezpłatne lekcje językowe.
- Program finansowych bonusów za polecanie pracowników.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."