Praca.pl Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w branży transportowej
Opis stanowiska
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, budowanie długotrwałych relacji
- Realizacja zleceń, planowanie i koordynowanie transportów
- Współpraca z innymi działami firmy
- Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych
- Monitorowanie przebiegu transportów
Wymagania
- Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane w branży transportowej / logistycznej
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość języka polskiego polskiego na poziomie C1-C2
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."