Nazwa pracodawcy:
Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku

Data dodania:
2024-11-19

Nr referencyjny:
9372862pra

Miejsce pracy:
Polska, Siemianówka
województwo: podlaskie

Kontakt:

Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku

Starszy referent

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • praca w systemie jednozmianowym (8 godz.);

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie;

  • praca administracyjno - biurowa;

  • praca w pomieszczeniu biurowym na parterze z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody;

  • budynek posiada windę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych;

  • w budynku są progi;

  • w budynku jest toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;

  • w budynku brak podłóg antypoślizgowych;

  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.

Zakres zadań

  • ewidencjonuje materiały jawne i niejawne wchodzące i wychodzące w urządzeniach ewidencyjnych, a także wydaje osobom uprawnionym celem zachowania właściwego obiegu dokumentów;
  • sprawdza sposób wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów w celu stwierdzenia poprawności ich wykonania oraz zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • uczestniczy w realizacji czynności związanych z brakowaniem dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej Placówki Straży Granicznej w Narewce w celu systematycznego rozliczenia dokumentacji bieżącego użytku;
  • wspomaga w pracy starszego inspektora – kierownika podczas kompletowania akt spraw zakończonych celem przekazania ich do archiwum zakładowego;
  • uczestniczy w przygotowaniu dokumentacji do okresowej kontroli stanu ochrony informacji niejawnych w celu sprawnego jej przeprowadzenia w Placówce Straży Granicznej w Narewce;
  • udziela wykonawcom merytorycznym wskazówek dotyczących wykonywania i ewidencjonowania dokumentów w celu wyeliminowania nieprawidłowości w tym zakresie;
  • prowadzi ewidencję pieczęci i stempli kancelaryjnych celem zapewnienia prawidłowego ich wykorzystania oraz zgodności stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym;
  • wspomaga w pracy starszego inspektora – kierownika w czasie wykonywania czynności dotyczących przeglądu dokumentacji niejawnej celem poinformowania komendanta placówki o potrzebie zmiany lub zniesieniu klauzuli.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz instrukcji kancelaryjnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu instrukcji kancelaryjnej i korespondencji niejawnej;
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."