Nazwa pracodawcy:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Data dodania:
2024-11-19

Nr referencyjny:
9372781pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:



Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.



Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,



Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.



 



Warunki dotyczące charakteru pracy:





  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • nietypowe godziny pracy,

  • obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych.

Zakres zadań

  • Prowadzenie sekretariatu Kierownictwa MSWiA.
  • Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
  • Wykonywanie zadań zleconych bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizacja spotkań, wyjazdów, itp.
  • Przygotowywanie dokumentów na polecenie Ministra oraz przełożonych.
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz jej przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Prowadzenie wykazu (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
  • Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
  • Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
  • Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
  • Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
  • Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."