Nazwa pracodawcy:
PKO Bank Polski

Data dodania:
2024-05-17

Nr referencyjny:
9035812pra

Miejsce pracy:
Polska, Rzeszów
województwo: podkarpackie

Kontakt:

PKO Bank Polski

Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Oferujemy


Na co dzień w naszym zespole:





  • bierzesz udział w telefonicznych akcjach sprzedażowych,

  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy wychodzące,

  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,

  • udzielasz informacji na temat produktów,

  • dbasz o dobrą relację z klientem.






To stanowisko może być Twoje, jeśli:





  • lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,

  • jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,

  • myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną oraz lubisz wyzwania,

  • nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,

  • odpowiada Ci praca zmianowa, odznaczasz się dyspozycyjnością,

  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.




Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."