PKO Bank Polski
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center
Oferujemy
Na co dzień w naszym zespole:
- bierzesz udział w telefonicznych akcjach sprzedażowych,
- telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy wychodzące,
- sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
- udzielasz informacji na temat produktów,
- dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
- jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
- myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną oraz lubisz wyzwania,
- nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
- odpowiada Ci praca zmianowa, odznaczasz się dyspozycyjnością,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."