Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-04-16

Nr referencyjny:
8977615pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:


  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej

  • Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych

  • Wprowadzanie danych do systemu


Wymagania
Wymagania:


  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1)

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)

  • Dyspozycyjność do pracy na pół etatu w godzinach nocnych w tygodniu roboczym lub w soboty i niedziele (09:00-17:00)

  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy


Oferujemy
Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pół etatu (80 godzin / m-c) od samego początku współpracy

  • Obsługujemy naszych Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, głównie w porach nocnych - zatem możesz połączyć pracę z innymi obowiązkami

  • Pracę w pełni zdalną

  • Dodatek za pracę nocną

  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

  • Szkolenie przygotowujące do pracy

  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań

  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie

  • Realna możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."