Nazwa pracodawcy:
GEFCO Polska

Data dodania:
2024-04-16

Nr referencyjny:
8977513pra

Miejsce pracy:
Polska, Natolin, k. Grodziska Mazowiec
województwo: mazowieckie

Kontakt:

GEFCO Polska

Specjalista ds. Reklamacji

Opis stanowiska
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY


  • Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie

  • Budowanie relacji z klientami

  • Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji

  • Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a rzeczywistym wykonaniem

  • Monitorowanie zgodności poziomu jakości realizowanej usługi z warunkami umowy/oferty dla klienta

  • Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowych

  • Przedstawianie klientowi raportów, omawianie jakości współpracy

  • Współpraca z działami operacyjnymi w kraju i zagranicą

  • Analiza anomalii/nieprawidłowości oraz aktywny udział w poszukiwaniu i wdrażaniu działań korygujących

  • Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań pojawiających się problemów operacyjnych wpływających na jakość dostaw

  • Obsługa reklamacji w przewozach krajowych i zagranicznych:

  • Przyjęcie reklamacji zgłaszanych przez klientów oraz oddziały zagraniczne CEVA

  • Prowadzenie rejestru reklamacji w aplikacji do zarządzania reklamacjami

  • Kompletowanie dokumentacji dotyczącej reklamacji

  • Prowadzenie wyjaśnień dotyczących powstania szkody

  • Weryfikowanie zasadności reklamacji przy udziale i wsparciu działów operacyjnych i działu prawnego (dokumentacja transportowa, dodatkowe informacje)

  • Kontakt z klientem w zakresie obsługi reklamacji

  • Kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacji (m.in. Przewoźnicy, Towarzystwo Ubezpieczeniowe, Broker, Likwidator szkód, Rzeczoznawca)

  • Zapewnienie stałego przepływu informacji między CEVA a klientem oraz oddziałem na temat statusu rozpatrywanej reklamacji

  • Prowadzenie rozliczeń za reklamacje z klientami oraz dostawcami


Wymagania
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW


  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)

  • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny

  • Znajomość przepisów prawa transportowego (krajowego i międzynarodowego - CMR)

  • Komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu

  • Umiejętność pracy w warunkach stresu oraz pod presją czasu

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole

  • Systematyczność, dokładność

  • Zdolności analityczne

  • Umiejętność rozwijania logicznego i konstruktywnego myślenia w celu rozwiązania problemu identyfikując jego źródło

  • Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)


Oferujemy
OFERUJEMY


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony)

  • Ciekawą i zróżnicowaną pracę w dynamicznej firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji

  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie

  • Przyjazną atmosferę w pracy


TWOJA ROLA

 


Profesjonalna obsługa reklamacji w transporcie drogowym klientów CEVA Polska, budowanie relacji z klientami, działania nakierowane na poprawę jakości usług.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."