Nazwa pracodawcy:
Contact Center Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-04-18

Nr referencyjny:
8982889pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, Al. Jerozolimskie 14
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Contact Center Sp. z o.o.

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)

Opis stanowiska

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!


Główne zadania realizowane na stanowisku:


  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie informacji, obsługa reklamacji i zgłoszeń, obsługa komunikacji w sytuacjach kryzysowych.

  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,

  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,

  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.


Wymagania
Jeśli:


  • jesteś osoba komunikatywną,

  • potrafisz komunikować się w jednym z poniższych języków: ukraiński, rosyjski, litewski, estoński, łotewski

  • masz dobrą dykcję,

  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,

  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,

  • posiadasz znajomość obsługi komputera,

  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,


Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!


Oferujemy
Naszym pracownikom oferujemy:


  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,

  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,

  • kartę multisport,

  • umowę zlecenie,

  • prywatną opiekę zdrowotną,

  • program poleceń pracowniczych,

  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."