Candellux Lighting Sp. z o.o.
Specjalista obsługi Klienta w dziale e-commerce
Opis stanowiska
- praca dla Klientów B2B oraz B2C
- poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych
- obsługa procesów zamówień, zwrotów, reklamacji
- tworzenie ofert i akcji promocyjnych
- prowadzenie firmowych social mediów
- dbałość o profesjonalną prezentację kolekcji Candellux w e-sklepach
Wymagania
Nasze oczekiwania:
- znajomość funkcjonowania mechanizmów rynku e-commerce (szczególnie w obszarach związanych z procesami back-office)
- bardzo dobra znajomość MS Excel (w procesie rekrutacyjnym będzie podlegała weryfikacji)
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania Facebook, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube
Mile widziane:
- doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu sklepu internetowego
- znajomość platform idosell, crm, cms, baselinker
- doświadczenie w pracy z xml, csv
- znajomość języka obcego w stopniu bardzo dobrym
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."