Nazwa pracodawcy:
Candellux Lighting Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-04-19

Nr referencyjny:
8985340pra

Miejsce pracy:
Polska, Wołomin
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Candellux Lighting Sp. z o.o.

Specjalista obsługi Klienta w dziale e-commerce

Opis stanowiska
Zakres obowiązków:


  • praca dla Klientów B2B oraz B2C

  • poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych

  • obsługa procesów zamówień, zwrotów, reklamacji

  • tworzenie ofert i akcji promocyjnych

  • prowadzenie firmowych social mediów

  • dbałość o profesjonalną prezentację kolekcji Candellux w e-sklepach


Wymagania

Nasze oczekiwania:



  • znajomość funkcjonowania mechanizmów rynku e-commerce (szczególnie w obszarach związanych z procesami back-office)

  • bardzo dobra znajomość MS Excel (w procesie rekrutacyjnym będzie podlegała weryfikacji)

  • bardzo dobra znajomość funkcjonowania Facebook, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube


Mile widziane:



  • doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu sklepu internetowego

  • znajomość platform idosell, crm, cms, baselinker

  • doświadczenie w pracy z xml, csv

  • znajomość języka obcego w stopniu bardzo dobrym


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."