Nazwa pracodawcy:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Data dodania:
2024-05-09

Nr referencyjny:
9018481pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Główny specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


·       obsługa klientów zewnętrznych


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane ze sprawowaniem przez Ministerstwo trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa (np.: przygotowuje umowy, aneksy, sprawozdania dotyczące wykorzystania nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa, itp.);
  • prowadzi sprawy w zakresie najmu i użyczania nieruchomości na potrzeby Ministerstwa (tj. prowadzi rozeznania rynku nieruchomości pod najem lub użyczenie; sporządza analizy wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości wykorzystywanych na potrzeby Ministerstwa; przygotowuje i uzgadnia projekty umów najmu i użyczenia powierzchni, itp.),
  • administruje kosztami bieżącego zarządu i eksploatacji nieruchomości (tj.: prowadzi rozliczenia finansowe kosztów eksploatacyjnych nieruchomości, w tym dotyczących dostaw energii elektrycznej i cieplnej, wody i odbioru ścieków oraz związanych z gospodarką odpadami; prowadzi sprawy związane z rozliczeniem udziału Ministerstwa w kosztach najmu lub użyczenia powierzchni od innych podmiotów; przygotowuje zestawienia powierzchni wykorzystywanych przez podmioty zewnętrzne oraz ponoszonych z tego tytułu opłat; sporządza analizy wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości Ministerstwa; przygotowuje deklaracje podatkowe; prowadzi sprawozdawczość w zakresie gospodarowania odpadami itp.);
  • prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem majątkowym (w tym z likwidacją szkód),
  • przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań,
  • weryfikuje dowody księgowe, prowadzi rozliczenia.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze związanym z administrowaniem i eksploatacją nieruchomości
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych i o rachunkowości
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Myślenie analityczne
  • Współpraca, Rzetelność, Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."