Nazwa pracodawcy:
Joinco Polska Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-08-21

Nr referencyjny:
9216400pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Joinco Polska Sp. z o.o.

Category Manager

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii

  • Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych

  • Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii

  • Opracowanie strategii wyjścia dla nieudanych produktów

  • Współpraca z PPS – specjalistami ds. projektów zakupowych i innym personelem pomocniczym

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami w celu poprawy cen i jakości usług

  • Stanie się liderem w zakresie kategorii, cen i promocji we wszystkich kanałach

  • Składanie odpowiednich zamówień w celu zapewnienia dostępności produktu odpowiadającego zapotrzebowaniu

  • Prowadzenie projektów zarządzania kategorią w celu optymalizacji asortymentów i związanego z nimi merchandisingu

  • Nadzorowanie rozwoju procesu zamawiania w oczekiwanych terminach i szybkie działanie w celu skorygowania zniekształceń

  • Współpraca z kupującymi i merchandiserami w celu rozszerzenia kategorii produktów

  • Tworzenie prognoz popytu na produkty w celu zapewnienia trwałości zapasów

  • Zarządzanie rozwojem budżetu i przychodami dla kategorii

  • Rozwijanie silnych relacji roboczych z zespołami ds. zakupów, marketingu i merchandisingu

  • Kontynuacja pozyskiwania i zaopatrzenia produktów na rynkach lokalnych i międzynarodowych;

  • Raportowanie do swojego przełożonego i wspólne rozwijanie asortymentu kategorii produktów.


Wymagania Wymagania

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Doświadczenie w pracy z produktami zabawki, sport, art biurowe, Home, DIY jest dodatkowym atutem

  • Bardzo silne umiejętności negocjacyjne i analityczne

  • Doświadczenie w handlu międzynarodowym

  • Bardzo dobry angielski

  • Cechy pożądane: Proaktywność, otwartość na naukę, kandydat pełen pasji, energiczny, odpowiedzialny, łatwo nawiązuje kontakty

  • Zdolność: think outside the box


Oferujemy Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z konkurencyjnym pakietem dodatkowych benefitów

  • Atrakcyjny pakiet benefitów – platforma MyBenefit i prywatna opieka medyczna

  • Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym

  • Szkolenia i możliwości rozwoju

  • Miejsce parkingowe dla wszystkich pracowników

  • Zajęcia językowe w godzinach pracy

  • Co dwa tygodnie w piątki obiady dla całego zespołu

  • Jeden dzień w tygodniu pracy zdalnej

  • Dodatkowe benefity będą zaprezentowane podczas rozmowy rekrutacyjnej


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."