Nazwa pracodawcy:
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-08-21

Nr referencyjny:
9218578pra

Miejsce pracy:
Polska, Rzeszów
województwo: podkarpackie

Kontakt:

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Opiekun Klienta

Opis stanowiska
Zakres obowiązków:


  • Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży

  • Umawianie wizyt serwisowych

  • Umawianie jazd testowych

  • Wstępna diagnoza potrzeb klienta

  • Badanie jakości serwisu i działu handlowego

  • Zarządzanie kalendarzem mechaników

  • Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta

  • Codzienna praca w systemie CRM

  • Współpraca z innymi działami w firmie


Wymagania
Wymagania:


  • Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych

  • Bardzo dobra dykcja

  • Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego

  • Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku


Oferujemy
Oferujemy:


  • Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów

  • Perspektywę rozwoju i awansu

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B

  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe

  • Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."