G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Opiekun Klienta
Opis stanowiska
- Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży
- Umawianie wizyt serwisowych
- Umawianie jazd testowych
- Wstępna diagnoza potrzeb klienta
- Badanie jakości serwisu i działu handlowego
- Zarządzanie kalendarzem mechaników
- Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
- Codzienna praca w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Bardzo dobra dykcja
- Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów
- Perspektywę rozwoju i awansu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."