EAP24
Koordynator Wsparcia EAP
Opis stanowiska
- Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24
- Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim)
- Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami
- Poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków ich rodzin kontaktujących się z infolinią EAP
- Praca hybrydowa: 4 dni w miesiącu w biurze (Warszawa) lub delegacja do biura Klienta
Wymagania
- Wykształcenie kierunkowe – magister psychologii (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/webinarów (warunek konieczny)
- Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym (ok. 5 lat)
- Doświadczenie w pracy w dziale HR (mile widziane)
- Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego (mile widziane)
- Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami
Oferujemy
- Długofalowa współpraca na podstawie kontraktu B2B (40 h w tygodniu)
- Współpraca z firmą świadczącą profesjonalne usługi EAP dla klientów biznesowych (klienci korporacyjni, duże firmy)
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży
- Możliwość rozwoju w różnych kierunkach (poradnictwo psychologiczne, wsparcie menedżerskie, interwencje kryzysowe, szkolenia)
- Nieograniczony dostęp do szkoleń online w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
- Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."