Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-08-28

Nr referencyjny:
9231637pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Concentrix

Konsultant ds. obsługi klienta

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów sklepu internetowego z zachowaniem wysokich standardów.

  • Kontakt z klientami za pomocą live chat, telefonu i e-mail.

  • Profesjonalne, empatyczne podejście do klientów.

  • Udzielanie precyzyjnych informacji na zapytania i rozwiązywanie problemów klienta.

  • Współpraca i wsparcie w zespole.

  • Realizacja obowiązków przed i po sprzedażowych.


Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnym zakresie prac (preferowane).

  • Biegła znajomość polskiego, angielski na poziomie min. B1+/B2.

  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do wielozadaniowości.

  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.

  • Motywacja do pracy i nauki, biegłość w obsłudze komputera i programów MS Office.

  • Możliwość pracy z biura w Lublinie lub Warszawie.


Oferujemy

  • Umowę zlecenie.

  • Bonusy do wynagrodzenia.

  • Możliwość rozwoju w organizacji międzynarodowej.

  • Pracę zmianową.

  • Otwartość na studentów.

  • Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz./mies.).


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."