Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Chińskim
Opis stanowiska
- Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży premium.
- Doradztwo dla partnerów w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych oraz obsługa różnych form płatności.
- Wsparcie klientów w trakcie trudności podróżnych.
- Asysta dla pasażerów przez rozmowy telefoniczne oraz chat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, oparte na zaufaniu.
Wymagania
- Biegła znajomość języka chińskiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Naturalna skłonność do pomagania i współpracy.
- Entuzjazm, cierpliwość i otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja i dokładność.
- Wysoki poziom organizacji.
- Dostępność do pracy w biurze w Warszawie.
Oferujemy
- Pracę w największej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej 5-gwiazdkowej - SAS.
- Równe szanse dla każdego, niezależnie od wieku, płci i innych czynników.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie połączone z praktycznym uczeniem się oraz wsparciem dedykowanego opiekuna.
- Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój osobisty poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."