Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-08-28

Nr referencyjny:
9231718pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, Aleja Solidarności 1
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta z Chińskim

Opis stanowiska

  • Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży premium.

  • Doradztwo dla partnerów w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych.

  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych oraz obsługa różnych form płatności.

  • Wsparcie klientów w trakcie trudności podróżnych.

  • Asysta dla pasażerów przez rozmowy telefoniczne oraz chat.

  • Budowanie trwałych relacji z klientami, oparte na zaufaniu.


Wymagania

  • Biegła znajomość języka chińskiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).

  • Naturalna skłonność do pomagania i współpracy.

  • Entuzjazm, cierpliwość i otwartość.

  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.

  • Precyzja i dokładność.

  • Wysoki poziom organizacji.

  • Dostępność do pracy w biurze w Warszawie.


Oferujemy

  • Pracę w największej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej 5-gwiazdkowej - SAS.

  • Równe szanse dla każdego, niezależnie od wieku, płci i innych czynników.

  • Płatne, dwumiesięczne szkolenie połączone z praktycznym uczeniem się oraz wsparciem dedykowanego opiekuna.

  • Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.

  • Inwestycje w rozwój osobisty poprzez coaching i mentoring.

  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."