PKO Bank Polski S.A.
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center (Sprzedaż Ubezpieczeń)
Wymagania
Centrum Obsługi i Operacji
Oferujemy
Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz telefonicznie klientów,
- sprzedajesz produkty ubezpieczeniowe,
- obsługujesz aplikacje bankowe,
- dbasz o jakość obsługi i satysfakcję klientów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
- lubisz sprzedawać, mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, w tym ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych,
- masz co najmniej wykształcenie średnie,
- umiesz korzystać z komputera i łatwo uczysz się aplikacji.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."