Nazwa pracodawcy:
Asseco Data Systems S.A.

Data dodania:
2024-08-30

Nr referencyjny:
9237067pra

Miejsce pracy:
Polska, Gdańsk
województwo: pomorskie

Kontakt:

Asseco Data Systems S.A.

Opiekun klienta

Opis stanowiska

Zadania:




  • opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:

    • budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,

    • nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,

    • diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,

    • stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,

    • przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,

    • analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,

    • prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,

    • posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,

    • przygotowanie strategii pracy z klientem,

    • bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,

    • bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,



  • wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,

  • realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,

  • przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,

  • posiadanie wiedzy produktowej,

  • czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,

  • poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,

  • koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,

  • koordynowanie prac zespołów projektowych,

  • tworzenie planu projektu i harmonogramu,

  • organizacja i prowadzenie spotkań zespołów projektowych,

  • raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,

  • budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,

  • branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,

  • wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).


Wymagania
Oczekiwania:


  • wykształcenie wyższe,

  • minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,

  • zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,

  • znajomość pakietu MS OFFICE,

  • czynne prawo jazdy kat. B,

  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,

  • umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,

  • umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,

  • umiejętność zarządzania konfliktem,

  • certyfikat Prince 2 Practitioner i/lub Foundation – mile widziany.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Boxy powitalne dla nowych pracowników

  • Praca w największej spółce IT

  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)

  • Dofinansowanie okularów

  • Drużyna Asseco Active Team

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Karta Multisport

  • Playroomy

  • Owocowe dni

  • Prywatna opieka medyczna

  • System motywacyjny

  • Spotkania integracyjne

  • Dofinansowanie wypoczynku


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."