Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-08-31

Nr referencyjny:
9233965pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego.

  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących.

  • Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych.

  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi.

  • Wprowadzanie danych do systemu.

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.


Wymagania

  • Zainteresowanie nowoczesną technologią, szczególnie w dziedzinie elektrotechniki. Mile widziana znajomość urządzeń fotowoltaicznych.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów.

  • Znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).

  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.

  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00.

  • Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kursy językowe).

  • Szkolenie przygotowujące do pracy.

  • Pakiet relokacyjny.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."