Nazwa pracodawcy:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Data dodania:
2024-09-02

Nr referencyjny:
9241423pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Główny specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • Regularne (kilka razy w tygodniu) kontakty z wykonawcami realizującymi usługi, m.in. domy mediowe, agencje kreatywne, nadawcy telewizyjni i radiowi;

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • Zagrożenie korupcją;

  • Praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Prowadzi kampanie oraz działania informacyjne, promocyjne i edukacyjne, analizując i wybierając odpowiednie grupy docelowe. Definiuje cele, określa komunikaty oraz oczekiwane efekty działań. Dobiera kanały i narzędzia komunikacji, takie jak Internet, radio, telewizja itd. Monitoruje przebieg kampanii i projektów, analizuje ich efektywność, koordynuje działania komunikacyjne oraz nadzoruje pracę wykonawców.
  • Tworzy kreatywne i angażujące treści na potrzeby różnych kanałów komunikacji, w tym strony internetowej, mediów społecznościowych, spotów radiowych i telewizyjnych czy kampanii reklamowych. Redaguje i optymalizuje istniejące teksty, aby były zgodne z najnowszymi standardami SEO i potrzebami użytkowników.
  • Prowadzi profile w mediach społecznościowych i serwisach internetowych, pełniąc funkcję redaktora i publikując materiały. Odpowiada za redakcyjno-merytoryczne prowadzenie serwisów, w tym tworzenie, publikowanie treści oraz modyfikowanie architektury informacji.
  • Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie komórki organizacyjnej, (przeprowadza rozeznania rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia oraz opracowuje projekt umowy).
  • Uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowej, opiniuje dokumentację, nadzoruje wykonanie umowy oraz przeprowadza odbiór przedmiotu umowy
  • Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych).

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu lub/i informacji lub/i promocji lub/i public relations;
  • Znajomość zagadnień z zakresu marketingu, w szczególności w Internecie i mediach społecznościowych;
  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów, w tym znajomość zasad SEO oraz umiejętność ich zastosowania w tworzeniu treści;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, komunikacji, rzetelność, kreatywność i myślenie analityczne
  • Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."