POLPHARMA S.A.
Project Manager
Opis stanowiska
- Przygotowywanie planów bazowych projektów rozwojowych nowych leków Rx / OTC.
- Udział w procesie planowania budżetów oraz zarządzanie kosztami projektów.
- Koordynowanie, monitorowanie oraz prowadzenie regularnej komunikacji działań ze wszystkimi członkami zespołu projektowego.
- Cykliczna weryfikacja przebiegu realizowanych projektów, tj. monitorowanie postępu, jakości i ryzyka w odniesieniu do całego portfela przydzielonych projektów.
- Regularne raportowanie, aktualizacja statusu wyższemu kierownictwu zgodnie z przyjętą metodologią w organizacji.
- Opracowywanie rozwiązań problemów mających wpływ na przebieg projektu.
- Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz jej archiwizacja.
Wymagania
- Min. kilkuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania projektami (preferowane doświadczenie w zarządzaniu projektami rozwoju leków Rx/OTC).
- Doświadczenie w zakresie koordynacji prac zespołu, podczas definiowania kluczowych atrybutów produktów leczniczych z kategorii CHC (Target Product Profile (TPP): Actives formula, format, packaging, shelf life, etc)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
- Umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z ludźmi na różnych szczeblach organizacji jak i we współpracy z kontrahentami zewnętrznymi.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i nastawienie na realizację założonych celów.
- Znajomość pakietu MS Office oraz MS Project.
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."