Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Data dodania:
2024-09-04

Nr referencyjny:
9246691pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Radca

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,



- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.



Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 



Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz zagrożeniem korupcją.



Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”. 



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Świadczy wsparcie prawne w sprawach pozostających w zakresie realizacji zadań Departamentu
  • Sporządza plany, analizy, oceny, wnioski, sprawozdania, materiały informacyjne i inne dokumenty dotyczące kwestii prawnych związanych z zakresem realizacji zadań Departamentu
  • Sporządza korespondencję na podpis Dyrektora, Zastępców Dyrektora lub Ministra
  • Bierze udział w krajowych i zagranicznych spotkaniach konsultacyjnych, w celu przygotowania do sprawowania i sprawowania przez Rzeczpospolitą Polską Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez Dyrektora, w celu przygotowania do sprawowania i sprawowania przez Rzeczpospolitą Polską Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Znajomość: procesu decyzyjnego UE i krajowego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie analiz prawnych
  • Uprawnienia radcy prawnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C2 lub innego niż angielski języka roboczego UE na poziomie odpowiadającym B2

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."