Nazwa pracodawcy:
Pekao Direct Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-09-04

Nr referencyjny:
9247126pra

Miejsce pracy:
Polska, Kraków
województwo: małopolskie

Kontakt:

Pekao Direct Sp. z o.o.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Opis stanowiska

  • Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta

  • Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych

  • Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu

  • Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne

  • Budowaniu długotrwałych relacji z klientami


Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie

  • Łatwość budowania relacji

  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

  • Samodzielność w działaniu

  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera

  • Dostęp do stałego łącza internetowego

  • Niekaralność


Mile widziane:



  • Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznym kontakcie z klientem


Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów

  • Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy

  • Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy

  • Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji

  • Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy

  • Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki

  • Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport

  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna)


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."