Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-05

Nr referencyjny:
9248903pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, Ursynów
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Opis stanowiska

  • Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail

  • Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta

  • Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi pytaniami

  • Dostarczanie klientom rzetelnych i dokładnych informacji

  • Wsparcie klienta na każdym etapie rozwiązania jego problemu

  • Eskalowanie problemu do odpowiedniego działu


Wymagania

  • Dobre umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientem i zespołem

  • Język niemiecki na poziomie min. C1 w mowie oraz piśmie

  • Biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B1/B2) do komunikacji z zespołem

  • Dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność

  • Dobra znajomość obsługi komputera

  • Znajomość i umiejętności informatyczne są dodatkowym atutem, ale nie wymagamy tego!

  • Umiejętność negocjowania najlepszych rozwiązań z klientami

  • Umiejętność słuchania i identyfikowania problemów klientów


Oferujemy

  • Umowę o pracę oraz performance/sales bonus

  • Pracę 100% zdalnie na terenie Polski

  • Prywatny pakiet medyczny Luxmed

  • My Benefit system

  • Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."