Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Opis stanowiska
- Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail
- Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta
- Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi pytaniami
- Dostarczanie klientom rzetelnych i dokładnych informacji
- Wsparcie klienta na każdym etapie rozwiązania jego problemu
- Eskalowanie problemu do odpowiedniego działu
Wymagania
- Dobre umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientem i zespołem
- Język niemiecki na poziomie min. C1 w mowie oraz piśmie
- Biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B1/B2) do komunikacji z zespołem
- Dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość i umiejętności informatyczne są dodatkowym atutem, ale nie wymagamy tego!
- Umiejętność negocjowania najlepszych rozwiązań z klientami
- Umiejętność słuchania i identyfikowania problemów klientów
Oferujemy
- Umowę o pracę oraz performance/sales bonus
- Pracę 100% zdalnie na terenie Polski
- Prywatny pakiet medyczny Luxmed
- My Benefit system
- Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."