Bank Spółdzielczy w Raszynie
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- aktywna sprzedaż produktów będących w ofercie banku
- pozyskiwanie i obsługa Klientów detalicznych
- budowanie i rozwijanie relacji z Klientami
- dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
- wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości
- obsługa kasowa klientów
Wymagania
- umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
- odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- łatwość w budowaniu relacji
- otwartość na pracę zespołową
- pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
- znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obsłudze kasowej
- wykształcenie wyższe lub nauka w trakcie studiów niestacjonarnych
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat, praca stacjonarna
- możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń realizowana m.in. poprzez profesjonalne szkolenia, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego
- szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku o kulturze organizacyjnej opartej na pracy zespołowej i wysokiej jakości świadczenia usług
- program premiowy
- prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski
- pakiet świadczeń pracowniczych obejmujący min. wypłaty okolicznościowych świadczeń pieniężnych, pożyczki, dopłaty do wczasów, dofinansowanie wakacji dzieci
- zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."