Morad Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- przygotowywanie ofert handlowych,
- prowadzenie sklepu internetowego
- nadzór nad terminową realizacją zamówienia,
- nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją zamówień w sklepie internetowym,
- stały kontakt z klientem,
- rozwój produktu.
Wymagania
Wymagania
- ukończone studia wyższe na kierunku technicznym,
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel,
- znajomość zagadnień technicznych,
- otwartość i bardzo dobra komunikacja z ludźmi oraz umiejętność pracy z klientem,
- samodzielność w realizacji zadań, wysoka kultura osobista,
- język angielski na poziomie komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Oferujemy
- umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."