Nazwa pracodawcy:
TFP Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-09-05

Nr referencyjny:
9248720pra

Miejsce pracy:
Polska, Dziećmierowo, k / Kórnika
województwo: wielkopolskie

Kontakt:

TFP Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Opis stanowiska
Zakres obowiązków:


  • Obsługa zamówień, obejmująca wszystkie etapy procesu od przyjęcia zamówienia do realizacji dostawy do klienta.

  • Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z klientem.

  • Obsługa reklamacji.

  • Bardzo bliska współpraca z działem sprzedaży.

  • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji.

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami.


Wymagania
Poszukiwane kompetencje:


  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta (mile widziane w branży sprzedaży opakowań z tektury falistej i litej).

  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów.

  • Sprawna obsługa programów MS Office w szczególności Excel.  

  • Samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie oraz determinacja.

  • Entuzjazm i empatia.

  • Znajomość języka angielskiego.

  • Wykształcenie wyższe (techniczne / ekonomiczne).

  • Prawo jazdy kategorii B.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Sumienność, samodyscyplina i rzetelność.

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego (poziom B2).


Oferujemy
Oferujemy:


  • Odpowiedzialne i ciekawe stanowisko.

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od  posiadanych kompetencji i osiąganych wyników..

  • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki.

  • Możliwości rozwoju zawodowego.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."