TFP Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
- Obsługa zamówień, obejmująca wszystkie etapy procesu od przyjęcia zamówienia do realizacji dostawy do klienta.
- Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z klientem.
- Obsługa reklamacji.
- Bardzo bliska współpraca z działem sprzedaży.
- Współpraca z innymi działami w ramach organizacji.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami.
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta (mile widziane w branży sprzedaży opakowań z tektury falistej i litej).
- Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Sprawna obsługa programów MS Office w szczególności Excel.
- Samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie oraz determinacja.
- Entuzjazm i empatia.
- Znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie wyższe (techniczne / ekonomiczne).
- Prawo jazdy kategorii B.
- Wysoka kultura osobista.
- Sumienność, samodyscyplina i rzetelność.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego (poziom B2).
Oferujemy
- Odpowiedzialne i ciekawe stanowisko.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji i osiąganych wyników..
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."