Nazwa pracodawcy:
Super-Pharm

Data dodania:
2024-09-05

Nr referencyjny:
9248666pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Super-Pharm

Specjalista ds. treści sprzedażowych (język ukraiński) / eCommerce Content Copywriter

Opis stanowiska
Zadania:


  • Tworzenie w języku ukraińskim treści dla wszystkich aktywności sklepu internetowego (m.in. artykuły na bloga, opisy produktów, opisy akcji promocyjnych), w sposób angażujący Klientów i zgodnie z dobrymi praktykami SEO

  • Nadzorowanie pracy biur tłumaczeniowych, weryfikowanie dostarczonych prac pod względem zgodności z zamówieniem i poprawności językowej

  • Analizowanie treści zamieszczanych przez konkurentów: poszukiwanie szans, nisz, identyfikowane ryzyk

  • Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za SEO, bloga Super-Pharm, opisy produktowe, akcje marketingowe w celu zoptymalizowania treści zamieszczanych na ukraińskiej stronie sklepu

  • Aktualizowanie, poprawianie treści zamieszczonych na stronie sklepu i w innych mediach kierowanych do Klientów ukraińskich

  • Wspieranie Biura Obsługi Klienta w formułowaniu odpowiedzi do Klientów, weryfikowanie poprawności językowej korespondencji kierowanej do Klientów

  • Moderowanie opinii Klientów, wsparcie językowe w interpretacji informacji zwrotnych od Klientów

  • Wspieranie prac w systemie CMS


Wymagania
Wymagania


  • Biegłe zna język ukraiński w mowie i piśmie (warunek konieczny!), zna rynek ukraiński i rozumie potrzeby jego Klientów

  • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną (min. B1)

  • Ma lekkie pióro oraz doświadczenie w pisaniu artykułów i opisów produktowych, doświadczenie w pisaniu tekstów o tematyce związanej z branżą kosmetyczną będzie dodatkowym atutem

  • Ma doświadczenie we współpracy z firmami tłumaczeniowymi

  • Zna i potrafi stosować zasady SEO

  • Potrafi korzystać z narzędzi typu CMS

  • Dodatkowym atutem będzie:

    • znajomość HTML w obszarze tworzenia treści

    • znajomość Magento 2




Oferujemy
Oferujemy:


  • Udział w kluczowym dla firmy projekcie i realny wpływ na powodzenie ekspansji zagranicznej naszego sklepu internetowego

  • Możliwość rozwoju osobistego wraz rozwojem biznesu

  • Możliwość realizowania swoich pomysłów przy wsparciu zaangażowanego i kreatywnego zespołu

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Atrakcyjny pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków w biurze

  • Pracę w trybie hybrydowym 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."