Nazwa pracodawcy:
Accent Microcomputers

Data dodania:
2024-09-05

Nr referencyjny:
9249455pra

Miejsce pracy:
Polska, Gdynia
województwo: pomorskie

Kontakt:

Accent Microcomputers

Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

Opis stanowiska
Podstawowe wymaganie wobec kandydata to:


  • Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne)

  • Wiedza techniczno-informatyczna (Systemy Windows/Windows Server , popularne aplikacje biurowe, O365, AD oraz problematyka sieciowa)

  • Umiejętność identyfikacji oraz rozwiązywania problemów

  • Samodzielność

  • Komunikatywność

  • Odpowiedzialne podejście do pracy

  • Otwartość na rozwój

  • Prawo jazdy kat.B.

  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej

  • Kultura osobista


Wymagania
Główne zadania na stanowisku to:


  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów

  • Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)

  • Przygotowanie nowych stanowisk (sprzęt komputerowy , oprogramowanie biurowe)

  • Zarządzeni dostępami i nadawanie uprawnień

  • Udział w realizacji nowych projektów IT

  • Współpraca z administratorami systemów

  • Współpraca ze specjalistycznymi zespołami wsparcia.


Oferujemy
Co oferujemy:


  • Ciekawą pracę z najnowszymi technologiami IT

  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji

  • Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń

  • Praca w kameralnym i przyjaznym zespole


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."