Nazwa pracodawcy:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Data dodania:
2024-09-05

Nr referencyjny:
9248516pra

Miejsce pracy:
Polska, Wrocław
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

- praca kancelaryjno-biurowa oraz koordynacyjno-nadzorcza w obiektach siedziby urzędu



- okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy), kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi, realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu



- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym



- narzędzia pracy : komputer- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax, - ograniczona możliwość poruszania się dla osób niepełnosprawnych w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu (budynek dwukondygnacyjny) – brak windy



- w miejscu realizacji codziennych zdań służbowych urzędu brak toalet przystosowanych dla inwalidów

Zakres zadań

  • przygotowuje i prowadzi wybrane postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w celu umożliwienia jednostkom i komórkom organizacyjnym Policji dolnośląskiej na parkowanie i holowanie pojazdów oraz części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych zgodnie z prawem zamówień publicznych
  • uczestniczy w procedurach o zamówienia publiczne z tym związanych, a także sprawdzanie i koordynowanie realizacji umów. Przygotowuje wspólnie z członkami komisji przetargowej propozycje decyzji dla kierownika zamawiającego o wykluczeniu wykonawcy bądź odrzuceniu jego oferty
  • opracowuje dokumentację planistyczną i finansową a także analizy i sprawozdania w zakresie potrzeb niezbędnych do zabezpieczenia na parkowanie i holowanie pojazdów oraz części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych
  • rozlicza finansowe dokonywanie zakupów usług i towarów na podstawie umów zawartych w ustawie prawo zamówień publicznych, co pozwoli na właściwy monitoring wydatkowania środków publicznych przydzielonych według określonego planu na dany rok
  • sprawdza rozliczenia dokumentów finansowych dotyczących wydatków wykonanych ze środków budżetowych i zapewnienie prawidłowości ich wypełnienia pod względem merytorycznym
  • przygotowuje i realizuje zakupy za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowe OpenNexus w zależności od potrzeb i konieczności zapewnienia niezbędnych usług czy narzędzi do realizacji zadań przez Sekcję I

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętności analityczne
  • rzetelność, dokładność
  • bardzo dobra znajomość programów komputerowych Word, Excell
  • komunikatywność, umiejętność współpracy, kultura osobista
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."