Nazwa pracodawcy:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Data dodania:
2024-09-05

Nr referencyjny:
9248501pra

Miejsce pracy:
Polska, Wrocław
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera



- praca wymaga szczególnej koncentracji



- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk



- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu



- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)



- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • opracowuje roczny plan finansowy KWP, KMP, KPP, CBŚP oraz wprowadza zmiany tego planu w oparciu o decyzje MSW, KGP, KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków do prawidłowej realizacji ustawowych zadań jednostki
  • opracowuje roczny harmonogram wydatków budżetowych oraz sporządza miesięczne zapotrzebowanie na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR w celu otrzymania środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
  • opracowuje analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz analizy dotyczące poziomu dodatków służbowych i średnich płac KWP, KMP, KPP w celu zapewnienia danych sprawozdawczych na potrzeby KWP i KGP przy wykorzystaniu programu płacowego
  • uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
  • sprawdza wnioski dotyczące rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych w celu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych w planie wydatków KWP
  • sporządza odpis i korektę na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w celu określenia wysokości środków, które należy przekazać na konto ZFŚS w danym roku
  • analizuje wnioski personalne funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach tych osób
  • przygotowuje dokumenty finansowe do przekazania do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w finansach
  • znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
  • szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność selekcji informacji
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
  • umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych
  • umiejętność obsługi programu TREZOR

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."