Nazwa pracodawcy:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu

Data dodania:
2024-09-05

Nr referencyjny:
9248411pra

Miejsce pracy:
Polska, Zamość
województwo: lubelskie

Kontakt:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu

Starszy inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu (zwanej dalej komendą), w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku,

  • praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 – 15.30,

  • wyjazdy służbowe krajowe, 

  • praca w terenie,

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, niszczarka),

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

  • oświetlenie sztuczne i naturalne,

  • praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,

  • brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,

  • stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,

  • zagrożenie korupcją,

  • praca wymagająca dyspozycyjności.

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane z ewidencją, ruchem i zabezpieczeniem składników majątkowych komendy,
  • prowadzi ewidencję przedmiotów mundurowych, odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaków,
  • sporządza plany i umorzenia środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • weryfikuje i uzgadnia salda kont materiałowych,
  • sporządza dokumenty księgowe i zestawienia,
  • przygotowuje w systemach elektronicznych arkusze spisu z natury,
  • pełni obowiązki kasjera i sporządza dokumentację kasową zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
  • prowadzi i rozlicza inwentaryzację środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz materiałów w magazynie,
  • sporządza dokumentację niezbędną do przyznawania świadczeń strażakom w zakresie gospodarki mieszkaniowej, pomocy finansowej i równoważnika za remont i brak lokalu,
  • prowadzi sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
  • prowadzi całokształt spraw dotyczących funkcjonowania, wynajmu i obsługi ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego tut. komendy,
  • prowadzi pojazdy służbowe.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym,
  • znajomość zasad rachunkowości,
  • znajomość ustaw: o rachunkowości i finansach publicznych, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad gospodarki magazynowej oraz ewidencji składników majątku,
  • znajomość zasad funkcjonowania programów komputerowych do ewidencji majątku jednostki organizacyjnej: środki trwałe, pozostałe środki trwałe, magazyn,
  • zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność,
  • umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista.

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."