FOODPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i rozdzielanie zamówień.
- Zarządzanie bazą klientów, w tym kontakt z klientami w ramach działań sprzedażowych.
- Tworzenie i przetwarzanie zamówień w systemach IT.
- Monitorowanie i aktualizacja cen produktów na bazie cotygodniowych analiz.
- Koordynacja procesów logistycznych i wsparcie w zarządzaniu projektami dotyczącymi współpracy z dostawcami z Chin.
Wymagania
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Zdolność do budowania trwałych relacji z klientami.
- Biegła obsługa komputerów oraz gotowość do nauki obsługi programów Bitrix i Wapro.
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Oferujemy
- Podstawa + premia + prowizja.
- Szkolenia oraz udział w konferencjach branżowych.
- Zniżki na firmowe produkty i usługi.
- Spotkania integracyjne.
- Brak dress code’u.
- Kawa / herbata.
- Parking dla pracowników.
- Prezenty świąteczne.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."