Nazwa pracodawcy:
FOODPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Data dodania:
2024-09-06

Nr referencyjny:
9251906pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

FOODPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży

Opis stanowiska Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i rozdzielanie zamówień.

  • Zarządzanie bazą klientów, w tym kontakt z klientami w ramach działań sprzedażowych.

  • Tworzenie i przetwarzanie zamówień w systemach IT.

  • Monitorowanie i aktualizacja cen produktów na bazie cotygodniowych analiz.

  • Koordynacja procesów logistycznych i wsparcie w zarządzaniu projektami dotyczącymi współpracy z dostawcami z Chin.


Wymagania Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

  • Zdolność do budowania trwałych relacji z klientami.

  • Biegła obsługa komputerów oraz gotowość do nauki obsługi programów Bitrix i Wapro.

  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1.

  • Prawo jazdy kat. B.


Oferujemy Oferujemy

  • Podstawa + premia + prowizja.

  • Szkolenia oraz udział w konferencjach branżowych.

  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.

  • Spotkania integracyjne.

  • Brak dress code’u.

  • Kawa / herbata.

  • Parking dla pracowników.

  • Prezenty świąteczne.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."