Nazwa pracodawcy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Data dodania:
2024-09-06

Nr referencyjny:
9251249pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Główny specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



-  krajowe wyjazdy służbowe,



-  zagrożenie korupcją,



-  częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,



-  praca pod presją czasu i terminów.



 



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,



  niszczarka dokumentów;



- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;



- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;



- oświetlenie naturalne i sztuczne;



- budynek wyposażony w windy;



- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi
z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.



Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • dokonuje analizy dokumentów i spraw związanych z realizacją kontraktów, ocenia postęp prac projektowych i Robót budowlanych w odniesieniu do założeń kontraktowych, uczestniczy w Radach Technicznych, cyklicznie objeżdża Place Budowy,
  • przygotowuje propozycje odpowiedzi w sprawach wymagających stanowiska Zamawiającego, m.in. w zakresie roszczeń, aneksów, robót uzupełniających i dodatkowych oraz monitoruje przygotowane stanowiska w zakresie zmian,
  • współpracuje z Kierownikami Projektów w sprawach związanych z realizacją kontraktów, m.in. w celu ujednolicenia podejścia GDDKiA w zakresie zarządzanych kontraktów, w odniesieniu do obowiązujących opinii prawnych, wytycznych, Prawa zamówień publicznych, itp. w tym udziela konsultacji i współpracuje w zakresie interpretacji i przestrzegania Warunków Kontraktu,
  • uczestniczy w opracowywaniu, aktualizacji i opiniowaniu projektów procedur i wytycznych w zakresie dotyczącym działań i kompetencji Departamentu Przygotowania i Realizacji Inwestycji, w celu doskonalenia przepisów dotyczących realizacji inwestycji infrastrukturalnych,
  • przygotowuje dokumenty, stanowiska i współpracuje z komórkami organizacyjnymi GDDKiA w zakresie, m.in.: ugód, sporów, audytów oraz kontroli dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych,
  • prowadzi weryfikację dokumentacji przetargowej dla umów na projekt i roboty budowlane, roboty budowlane oraz nadzór inwestorski w zakresie kompetencji Departamentu Przygotowania i Realizacji Inwestycji,
  • bierze udział w opiniowaniu dokumentów o charakterze legislacyjnym,

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego
  • Prawo jazdy kat B,
  • Znajomość ustaw: o drogach publicznych, o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych,
  • Umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane,
  • Znajomość Warunków Kontraktu FIDIC,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."