Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-07

Nr referencyjny:
9254216pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście.

  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta poprzez skuteczne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i nadzór nad procesem reklamacji.

  • Aktywne współdziałanie z zespołem i wspieranie innych członków.


Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.

  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na odpowiednim poziomie.

  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, wielozadaniowość, zdolność do pracy samodzielnej i zespołowej.

  • Umiejętność obsługi komputera i MS Office.

  • Elastyczność w kwestii godzin pracy (zmiany i weekendy).


Oferujemy

  • Umowę zlecenie na pełny lub część etatu.

  • Możliwości rozwoju zawodowego i kariery w renomowanej firmie.

  • Pracę w systemie zmianowym z odpowiednią ilością dni wolnych. 


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."