Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście.
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta poprzez skuteczne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i nadzór nad procesem reklamacji.
- Aktywne współdziałanie z zespołem i wspieranie innych członków.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na odpowiednim poziomie.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, wielozadaniowość, zdolność do pracy samodzielnej i zespołowej.
- Umiejętność obsługi komputera i MS Office.
- Elastyczność w kwestii godzin pracy (zmiany i weekendy).
Oferujemy
- Umowę zlecenie na pełny lub część etatu.
- Możliwości rozwoju zawodowego i kariery w renomowanej firmie.
- Pracę w systemie zmianowym z odpowiednią ilością dni wolnych.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."