ER Group
Brand Manager
Opis stanowiska
Przyszły zakres obowiązków:
- Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej)
- Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki
- Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych
- Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony internetowe, newslettery, eventy)
- Współpraca z influencerami, branżowymi portalami, zewnętrznymi agencjami oraz podwykonawcami (graficy, copywriterzy, fotografowie)
- Analiza trendów w branży suplementów diety i monitorowanie działań konkurencji
- Analiza wyników działań marketingowych i promocyjnych, raportowanie oraz wprowadzanie niezbędnych korekt w strategii
Wymagania
Wymagane doświadczenie:
- Doświadczenie na stanowisku Brand/ Product Managera lub pokrewnym
- Doświadczenie w przygotowywaniu strategii komunikacji
- Kreatywność i zdolność do generowania innowacyjnych pomysłów
- Praktyczna wiedza z obszaru prowadzenia kampanii/ działań marketingowych
- Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych
- *Mile widziane osoby interesujące się sportem/ zdrowym żywieniem/ suplementami
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Dodatkowy system premiowy
- Benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę multisport
- Możliwość skorzystania z programu emerytalnego
- Kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Udział w międzynarodowych eventach/ targach
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i znanej marce
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."