Nazwa pracodawcy:
Contact Center Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-09-09

Nr referencyjny:
9255626pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, Aleje Jerozolimskie
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Contact Center Sp. z o.o.

Konsultant ds. Wsparcia z językiem angielskim

Opis stanowiska
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:


  • wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań

  • obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart

  • prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart

  • obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce

  • osiąganie wyznaczonych celów w zakresie SLA

  • ścisła współpraca z zespołem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej


Wymagania
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:


  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim – poziom min. B2 – warunek konieczny

  • jesteś dostępny/a do pracy na pełen etat w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku

  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta min. 1 rok

  • posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym znajomość zasad skutecznej komunikacji oraz aktywne słuchanie

  • posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu

  • bardzo dobrze organizujesz sobie pracę, umiejętność planowania zadań, dbałość o szczegóły


Oferujemy
W ZAMIAN OFERUJEMY:


  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego

  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe

  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole

  • świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)

  • benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."