Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-10

Nr referencyjny:
9257264pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

Opis stanowiska

  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb.

  • Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.

  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne metody.

  • Kierowanie klientów w samodzielnym rozwiązywaniu problemów bez konieczności wizyty technika.

  • Przygotowywanie szczegółowych raportów dla techników serwisowych.

  • Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów, gwarantując skuteczne rozwiązania.

  • Pomoc w usługach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnej z celami KPI.


Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.

  • Biegłość w języku niemieckim (min. C1) oraz angielskim lub rosyjskim (min. B2).

  • Zainteresowanie nowymi technologiami.

  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).

  • Znajomość Windows i MS Office.

  • Wiedza z zakresu prawa konsumenckiego i ochrony danych.

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz orientacja na klienta.


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia.

  • Komfortowe biuro w centrum Katowic.

  • Pakiet korzyści, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kafeterię korzyści.

  • Szkolenie przygotowawcze do roli.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."