ER Group
Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji Eventów
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i obsługa zapytań od firm w sprawie organizacji konferencji i eventów firmowych
- Przygotowywanie ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta
- Organizacja i koordynacja spotkań z klientami (prezentowanie oferty hotelu i restauracji)
- Nadzór nad organizacją eventów
- Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości usług
- Dbałość o wysoki standard obsługi klientów i nawiązywanie długofalowych relacji
- Realizacja założonych celów sprzedażowych
Wymagania
Oczekiwania pracodawcy:
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży hotelarskiej lub eventowej
- Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji i zamykania procesu sprzedaży
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (wykorzystywana do obsługi klientów zagranicznych)
- Wysoka kultura osobista i profesjonalizm
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- Podejście do organizacji wydarzeń z pasją i zaangażowaniem
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (do wyboru)
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- System premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych
- Program motywacyjny w postaci nagród pieniężnych
- Bezpłatne posiłki w miejscu pracy
- Zniżki na usługi hotelowe
- Dodatkowy program poleceń
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną atmosferę pracy w oraz wsparcie zespołu
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."